Mulle sattui osumaan silmään yks päivä aivan uskomaton työpaikkailmoitus: lemmikkieläinmyyjä!

Voi jee, siitä mä olen haaveillu viimeiset 6 vuotta ja laskeskelin kerran jo oman firman pistämistä pystyyn. Totesin sen silloin kannattamattomaksi ainakin tällä paikkakunnalla...Mutta mikäs olis sen mukavampaa kuin mennä töihin jo valmiiksi vakavaraiseen yritykseen Kyseisellä miehellä on siis ennestään jo lemmikkieläinliike toisella paikkakunnalla.

Tässä on vain muutama mutta.

Otto on vielä aika pieni (6kk) ja sitä on surku viedä hoitoon...Ensimmäiset päivät menisi varmasti kyynelehtiessä puolin jos toisin. Tosin kyseistä lemmikkieläinliikettä ollaan vasta perustamassa tänne, joten työt eivät varmaan alkaisi aivan heti. 3 kuukauden kuluttua alkaisi onneton kodinhoitotuki-kausi, jolla me ei kyllä varmaan pärjättäisi kuin kituuttamalla ja mun olisi jokatapauksessa punnittava töihin palaamista, joten miksen siis hakisi toiveammattiini kun sellainen kerran on tarjolla ja vielä aivan läheltä?

Toinen mutta on taas sitten se, että kyseisen lemmikkieläinliikkeen omistajaa tuntuu olevan mahdoton saada kiinni! Laitoin sähköpostia kyselläkseni hieman lisää ja olen yrittänyt soittaa pariin otteeseen eikä vastausta kuulu. Tuleepa vain sellainen fiilis, että kannattaako sellaisen ihmisen alaiseksi mennä, jota ei ikinä saa kiinni ja jota ei hirveästi tunnu kiinnostavan uuden firmansa mahdolliset työntekijät...? Ei tunnu lupaavalta...

Odottelen nyt kuitenkin vielä muutaman päivän toiveikkaana...Voihan olla, että uuden firman pystyyn pistämisessä on niin kauhea työ ettei siinä juuri ehdi mitään muuta tekemään...Yritän siis pysytellä positiivisena...